HTML

Szupi

Az én kiskutyámról, aki egy gyönyörű 2 hónapos Westie szuka.

Friss topikok

  • szupi.kutya: Szia, Persze, kérdezz nyugodtan. :) Fentebb a kommentek között megvan a mail címem. :) Ági (2011.12.20. 20:20) 2. Szülinap :-D
  • happywestie: igen ilyen nálunk is szokott előfordulni. (2011.11.11. 18:17) Esti tévézés
  • szupi.kutya: Köszi, azóta megint volt nyíratva, majd hamarosan arról is rakok fel képeket. :-) (2011.06.06. 10:41) Westie-sre nyírás :-)
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Szupinak. Nagyon aranyosan néz ki, jól sikerült a kozmetika. Mari&Manó (2010.10.21. 17:24) 1 éves Szülinap
  • szupi.kutya: Szia Mari! Szupi együtt nőtt fel Marcival, azt hiszem ez volt a szerencsém. Még kölyök volt mindke... (2010.09.12. 21:33) Legjobb játszó pajtás :-)

Linkblog

Munkakutya :)

2013.02.12. 16:52 szupi.kutya

2012.12.01.

Tegnap délután úgy döntöttem, hogy ma beviszem Szupit dolgozni. :D Elvégre szomati munkanap lesz, alig van bent valaki és már sokan egyébként is szabin vannak. Rajtunk kívül már mindenki bevitte a kutyáját, így most rajtam a sor. :D Katival (kolléganőm) beszéltünk már róla, hogy egyszer én is vihetném Szup-Szupit dolgozni, de most pont nem beszéltünk róla, úgyhogy csak reménykedtem, hogy ő nem hozza a nagy kutyusát. :-D 

Reggel felkeltem, elkészültem és Szupi nagy csodálkozására, mikor már azt hitte, hogy most akkor megyek is el, vettem a pórázát és őt is összepakoltam és beraktam a kocsiba. :)) Nagyon örült neki, mikor meglátta, hogy ő is jön és megyünk valahova. Az út sima volt, de a végén csaknem bírta a sok kanyart, volt egy "kisvuk" a hordozkában, de nem vészes. Ügyesen kiszállt a kocsiból, pórázt kapott és felmentünk a lifttel. Majdnem nekiment az üveg bejárati ajtónak, de még idejében szóltam neki. Bent aztán mindenkinek nagyon örültünk és sajnos ugráltunk is mindenkire.

Mikor Kati beért és meglátta Szupit, mondta is, hogy pont arra gondolt, ma behozhatnám, csak már nem beszéltük meg este. :D Szóval ügyes vagyok! El is vesztettem Szupit egy időre, mert elkóborolt Katival az ő szobájukba, aztán kis idő múlva már épp a keresésére akartam indulni, mikor megjelent az ajtóban. Mint később kiderült Katiéknál volt és kapott egy fél karika szalámit a reggelijéből. :D Na ezért nem hiányoztam neki! A kutyafáját!!! :-)

2012-12-01 09.56.20b.jpg

Egész jól elvolt a szobánkban, néha odament 1-2 emberhez, aki evett vmit és szépen leült elé, hogy hátha kap vmit. Aztán mikor nem kapott, akkor ment tovább. Nem volt vmi jólnevelt kutya, de rosszabbra számítottam. :D Mikor a folyosón ment el valaki, akkor is odaszaladt hozzá, simit csikart ki, aki nagyon szimpi volt, annak "pocaksimi" is volt.

2012-12-01 10.14.05b.jpg

2012-12-01 12.51.19b.jpg

Mikor már nem volt olyan érdekes az iroda, akkor a lábamhoz lefeküdt és aludt. Felhoztam neki a házikóját, de csak késő délután feküdt bele.

2012-12-01 10.21.20b.jpg

2012-12-01 10.32.45b.jpg

2012-12-01 13.25.43b.jpg

Valamikor délután egyik kolléganőm bejön a szobába, majd a következő megjegyzést teszi: "Mintha egy kisebb tócsát láttam volna a fiú wc előtt, de gondolom nem ők voltak. :D" Hopppá, ez csakis Szup-Szupi lehetett. :-(( Már pont le akartam vinni kicsit, de még volt 1 dolog, amit be akartam fejezni, de nem kellett volna. Gyorsan felmostam a bizonyítékot, és leszaladtunk kicsit mászkálni. :D

Fél4 felé már annyira fáradt volt Szupi, hogy bármilyen nagyobb zajra ugatva kirohant a szobából. Mikor jöttek takarítani és a nőci húzta azt a kis takarítókocsit és elég hangosan nyikorgott a kereke, akkor Szup - Szupi olyan hangosan ugatott és olyan elánnal futott ki a folyosóra, hogy kénytelen voltam utánaeredni, nehogy megijedjen a nő. :) Kicsit meglepődött, hogy mit keres itt egy kutyus, de Szupi barátságos volt vele, úgyhogy nem volt gond.

Mikor már tényleg mindenkit megugatott, akkor eldöntöttem, hogy hazaindulunk. Nagy lázba jött mikor elkezdtem pakolászni és nagy boldogan indultunk haza. Ennyi elég volt mára a munkából. :) A hazautat szerintem végig aludta és otthon is csak lefeküdt és már azonnal aludt is. :) Ha kicsit is felébredt és felnézedt, hogy mi van, akkor is rögtön visszatette a fejét és aludt is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szupi-kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr835076127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása