HTML

Szupi

Az én kiskutyámról, aki egy gyönyörű 2 hónapos Westie szuka.

Friss topikok

  • szupi.kutya: Szia, Persze, kérdezz nyugodtan. :) Fentebb a kommentek között megvan a mail címem. :) Ági (2011.12.20. 20:20) 2. Szülinap :-D
  • happywestie: igen ilyen nálunk is szokott előfordulni. (2011.11.11. 18:17) Esti tévézés
  • szupi.kutya: Köszi, azóta megint volt nyíratva, majd hamarosan arról is rakok fel képeket. :-) (2011.06.06. 10:41) Westie-sre nyírás :-)
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Szupinak. Nagyon aranyosan néz ki, jól sikerült a kozmetika. Mari&Manó (2010.10.21. 17:24) 1 éves Szülinap
  • szupi.kutya: Szia Mari! Szupi együtt nőtt fel Marcival, azt hiszem ez volt a szerencsém. Még kölyök volt mindke... (2010.09.12. 21:33) Legjobb játszó pajtás :-)

Linkblog

Tavaszi mindenféle

2012.09.28. 13:59 szupi.kutya

2012.04.06-05.20.

Elvittem megint Szup-Szupit egy nyiratásra, mert már nagyon ráfért. Egy esős rossz idős napot fogtunk ki, nekem nem volt nagy kedvem menni.Szupi viszont nagyon ügyes volt. Mikor elvittem nagyon jó kedve volt és elég könnyen viselte, hogy otthagytam. Már megismeri a kutyakozmetikust, mert mikor meglátja, akkor olyan lelapított fülekkel és nagy popó riszás fark csóválással megy felé. :-D Olyan aranyos! :-))

Azt gondoltam, hogy mivel rossz idő van, kicsit nehezebben fogja viselni a nyüstölést és lesz időm kicsit rendet rakni otthon meg pakolászni, de mégsem! :-) Máskor az átlag olyan 2 óra vagy több, mire elkészül, most meg másfél alatt meg is volt. Szeritnem ez volt minden idők rekordja. :-)) Mikor értementem, akkor mondta is a kutyakozmetikus, hogy nagyon kis bohókás volt egész idő alatt és tök jól elvolt, hagyta magát fürdetni, nyírni, még a szárítást is egész jól tűrte a többihez képest.

Aznap nemis csináltam róla képeket csak pár nap múlva, mert esett és nem voltak jók a fényviszonyok, bent meg nem olyan jó a vaku miatt. Aztán pár nap múlva eszembe jutott, hogy kéne néhány képet csinálni mert olyan jó lett az új frizuja. :-)) Szoktam is úgy hívni ilyenkor, hogy csini frizu :-D mert tényleg az. :-))

DSC07055a.jpg

DSC07060e.jpg

DSC07065a.jpg

DSC07071a.jpg

DSC07097a.jpg

Pár hét múlva meg mikor már majdnem kész volt a terasz burkolás akkor is csináltam pár képet, mert tetszett az új burkolat mintája. :-) Szup-Szupinak is jó kedve volt megint, és kivételesen lehetett róla jó képeket csinálni, meg főleg álló képeket. :-))

DSC07120a.jpg

DSC07123a.jpg

DSC07130a.jpg

DSC07128b.jpg

DSC07162b.jpg

DSC07161a.jpg

A végére pedig egy cuki kép, olyan mintha rám nyújtaná a nyelvét. Hát nem édi? :-)))

DSC07157b.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szupi-kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr434610579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása