HTML

Szupi

Az én kiskutyámról, aki egy gyönyörű 2 hónapos Westie szuka.

Friss topikok

  • szupi.kutya: Szia, Persze, kérdezz nyugodtan. :) Fentebb a kommentek között megvan a mail címem. :) Ági (2011.12.20. 20:20) 2. Szülinap :-D
  • happywestie: igen ilyen nálunk is szokott előfordulni. (2011.11.11. 18:17) Esti tévézés
  • szupi.kutya: Köszi, azóta megint volt nyíratva, majd hamarosan arról is rakok fel képeket. :-) (2011.06.06. 10:41) Westie-sre nyírás :-)
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Szupinak. Nagyon aranyosan néz ki, jól sikerült a kozmetika. Mari&Manó (2010.10.21. 17:24) 1 éves Szülinap
  • szupi.kutya: Szia Mari! Szupi együtt nőtt fel Marcival, azt hiszem ez volt a szerencsém. Még kölyök volt mindke... (2010.09.12. 21:33) Legjobb játszó pajtás :-)

Linkblog

Westie-sre nyírás :-)

2010.10.15. 13:56 szupi.kutya

2010.10.08

Szupit elvittem reggel az etyeki kutyakozmetikushoz. :-) Gondoltam most kipróbálunk egy másikat is. Nagyon kedves nő, Ildi fogadott minket. Megbeszéltük, hogy mit szeretnék, mit javasol, mindefélét, aztán hazamentem. Szupi úgy nyüszögött mikor mentem el, mint még soha. :-( Szegény baba. Ildi hiába mondta neki, hogy: Ne félj, nem hagy itt, visszajön érted! :-)

Már kezdtem aggódni Szup-Szupért mikor 2 óra múlva se telefonált a kozmetikus, mert a másik kb másfél óra alatt megnyírta legutóbb. Aztán kicsivel 2 és 1/4 óra múlva hívott is, hogy mehetek érte.  

Mikor érte mentem már várt és kiszökött egy kicsit pipilni, aztán gyorsan elkaptam, nehogy összekoszolja magát. Nagyon szépek lettünk ám. Most kicsit jobban westiesre lett nyírva, a fülén is több szőr maradt, viszont a "szoknyája" rövidebb lett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nagyon ráfért már ez a fazon igazítás, mert hosszú volt a bundija. :-) Nemis gondolnám hogy milyen csatakos a szőre, ameddig meg nem fürdetik és nyírják. Ugye milyen durva a különbség? :-D

 

Ja és sikerült egy nagyon aranyos kis képet is csinálni:

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szupi-kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr802373898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szokimi 2011.06.05. 17:55:29

Tényleg nagyon szép lett. :)

szupi.kutya 2011.06.06. 10:41:24

Köszi, azóta megint volt nyíratva, majd hamarosan arról is rakok fel képeket. :-)
süti beállítások módosítása