HTML

Szupi

Az én kiskutyámról, aki egy gyönyörű 2 hónapos Westie szuka.

Friss topikok

  • szupi.kutya: Szia, Persze, kérdezz nyugodtan. :) Fentebb a kommentek között megvan a mail címem. :) Ági (2011.12.20. 20:20) 2. Szülinap :-D
  • happywestie: igen ilyen nálunk is szokott előfordulni. (2011.11.11. 18:17) Esti tévézés
  • szupi.kutya: Köszi, azóta megint volt nyíratva, majd hamarosan arról is rakok fel képeket. :-) (2011.06.06. 10:41) Westie-sre nyírás :-)
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Szupinak. Nagyon aranyosan néz ki, jól sikerült a kozmetika. Mari&Manó (2010.10.21. 17:24) 1 éves Szülinap
  • szupi.kutya: Szia Mari! Szupi együtt nőtt fel Marcival, azt hiszem ez volt a szerencsém. Még kölyök volt mindke... (2010.09.12. 21:33) Legjobb játszó pajtás :-)

Linkblog

Végre egy kis Tél!

2012.02.28. 15:33 szupi.kutya

2012.02.04.

Hétvégén megint a szülőknél voltunk és volt ez a nagy riogatás a nagy hóról meg minden, de szerencsére minket nem kapott el, csak a nagyon eleje, de aztán péntek éjjeltől szombat estéig végig esett a hó. Nem semmi mennyiség telepedett az utakra, terekre, járdákra. :) Kis családom nem volt túl lelkes, így egyedül mentünk Szup-Szuppal a sétákra. :)

Ő mindenkinél lelkesebb volt! :) Még mindig imádja a telet, úgy beleveti magát a legnagyobb hóba is, hogy utána ki se tud jönni, csak azon a csíkon, ahol belement. :) :)

Most azért a nagy hideg miatt volt olyan, hogy szaladgált és egyszer csak felemelte az egyik első mancsát és kicsit sántikálva, ugrálva ment tovább, mert gondolom ráfagyott a hó. :( Meg olyat is csinált, hogy a hátsó mancsiját húzta be annyira maga alá, hogy nemis látszott ki a hosszabb "szoknyája" miatt. :) Ilyenkor kicsit megmelengettem neki, meg próbáltam megtisztogatni a mancsát, hogy kijöjjön az esetleg ott lévő hó/jég. Egyszer meg olyan kis szerencsétlen kutya arcot vágott, mikor előbb az egyik első mancsába majd kis ugrálás után a másikba is belefagyott a hó és ekkor lefeküdt a hóba és nagyon szomorú és "szegény én" arcot vágott! :( :) Ekkor annyira meg is sajnáltam, hogy kicsit felvettem, hogy kiengedjen valamelyest. :)

Szombat reggel és este is szakadó hóban mentünk sétára, de Szupit ez nem érdekelte különösebben. Este aztán olyanokat aludt, mint egy kisgyerek a strandolás után. :) Nem érdekelte semmi és senki, csak eldőlve aludt a kis dobozában. 

Ezen alkalmakról nem sikerült képet csinálni, meg én is majd megfagytam kesztyűben, nemhogy a fényképező. :) Csináltam viszont pár képet a következő héten, amik szerintem nagyonis jól sikerültek. Az utolsó a legjobb, de nem semmi, ahogy több képen is lefekszik a hóba és a hátsó mancsait keresztbe teszi. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szupi-kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr84220274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása