HTML

Szupi

Az én kiskutyámról, aki egy gyönyörű 2 hónapos Westie szuka.

Friss topikok

  • szupi.kutya: Szia, Persze, kérdezz nyugodtan. :) Fentebb a kommentek között megvan a mail címem. :) Ági (2011.12.20. 20:20) 2. Szülinap :-D
  • happywestie: igen ilyen nálunk is szokott előfordulni. (2011.11.11. 18:17) Esti tévézés
  • szupi.kutya: Köszi, azóta megint volt nyíratva, majd hamarosan arról is rakok fel képeket. :-) (2011.06.06. 10:41) Westie-sre nyírás :-)
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Szupinak. Nagyon aranyosan néz ki, jól sikerült a kozmetika. Mari&Manó (2010.10.21. 17:24) 1 éves Szülinap
  • szupi.kutya: Szia Mari! Szupi együtt nőtt fel Marcival, azt hiszem ez volt a szerencsém. Még kölyök volt mindke... (2010.09.12. 21:33) Legjobb játszó pajtás :-)

Linkblog

Újabb fodrászkodás :-)

2010.06.29. 23:03 szupi.kutya

2010.06.18

Pénteken szabin voltam, úgyhogy eldöntöttem, hogy elviszem Szupit a kutyakozmetikushoz. Már nagyon ráfért, elég bozontos lett a bundája. :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reggel fél8ra kaptunk időpontot, de elaludtunk... Nagy sietség és kapkodás volt, kivittem Szupit hogy elvégezze a dolgát aztán be a hordpozkába és indulás. Felhívtam a kutyakozumetikust, hogy ha 20 percet késünk, belefér-e neki. Nagyon kedves volt és mondta, hogy persze, vár minket. Úgyhogy megnyugodtam és szép óvatosan mentünk, vigyáztam nehogy Törpe behányjon. Mondjuk a célegyenesben nem vettem észre egy fekvőrendőrt időben és kicsit gyorsabban mentem át rajta, mint kellett volna és ott sikerült mégiscsak kiadni egy kevés dolgot magából. :-( Szegénykém nagyon nem bírja az utazást.

Bementünk, megbeszéltük, hogy milyen legyen, aztán el is jöttem. Jobb ha nem maradok, úgy könnyebben boldogul vele a csaj. :-) Szupi azért nagyon nézett, mikor nyitottam az ajtót és léptem ki rajta, de megnyugodott szerintem. Kb másfél óra telt el és hívott a csaj, hogy mehetek. :-) Addigra persze elkezdett esni az eső, úgyhogy eldöntöttem, ölben hozom ki Törpét. Megyek be a kapun, megyek a járdán hátra, mikor csattogó körmöket és sipítozást hallok. Aztán pár másodperc múlva megjelent Szupi a ház sarkánál és szaladt felém, a kozmetikus lánya meg utána. :-) Szupit felkaptam gyorsan, a lány meg nem győzött elnézést kérni, hogy kiszökött a kutya és ő nem akarta kiengedni, mert nehogy összesározza magát, dehát mégis kiment valahogy. Valószínüleg meghallotta, hogy jövök vagy az autót, és pont akkor akart kimenni a lány, Szupi meg ezt kihasználta. :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nagyon - nagyon szép kutya lett ismét, meg se ismerni ilyenkor. Olyan puha a hátán a szőr, mint egy plüss állatnak. Meg a pofija is olyan szép lesz, igazi kislány! :-) Hazafelé az ülésem mögött hagytam neki, hogy utazzon, ott múltkor is nagyon jó elvolt. Mindenféle baleset nélkül sikerült is hazaérni. Otthon próbáltam róla fényképeket csinálni, de még borongós volt az idő, így csak párat csináltam. Mikor felraktam a gépre a képeket, teljesen kivoltam, mert valami el volt állítva és olyan képeket csináltam, mintha szürkület lenne és olyan kékes lett az összes... :-( Másnap csináltam még, de azok már nem lettek olyan jók.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szupi-kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr752119684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása