HTML

Szupi

Az én kiskutyámról, aki egy gyönyörű 2 hónapos Westie szuka.

Friss topikok

  • szupi.kutya: Szia, Persze, kérdezz nyugodtan. :) Fentebb a kommentek között megvan a mail címem. :) Ági (2011.12.20. 20:20) 2. Szülinap :-D
  • happywestie: igen ilyen nálunk is szokott előfordulni. (2011.11.11. 18:17) Esti tévézés
  • szupi.kutya: Köszi, azóta megint volt nyíratva, majd hamarosan arról is rakok fel képeket. :-) (2011.06.06. 10:41) Westie-sre nyírás :-)
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Szupinak. Nagyon aranyosan néz ki, jól sikerült a kozmetika. Mari&Manó (2010.10.21. 17:24) 1 éves Szülinap
  • szupi.kutya: Szia Mari! Szupi együtt nőtt fel Marcival, azt hiszem ez volt a szerencsém. Még kölyök volt mindke... (2010.09.12. 21:33) Legjobb játszó pajtás :-)

Linkblog

Fura szokás

2013.01.25. 16:27 szupi.kutya

2012.09.02.

Szupit rászokattam egy elég fura dologra. :-D

Már a legelején odafigyeltünk arra, hogy semmit ne adjunk Szupinak abból, amit mi eszünk. Étkezőasztalnál se és máskor se. Mivel kutyából van ő is, ezért még az elején próbálkozott, jött, meg ilyenek, de mivel nem kapott semmit, lefeküdt a lábunkhoz és nyugton volt. Soha nem ugatott, nyüszögött, hogy adjunk neki belőle. Egy dolgot tanult meg, hogy ha szeretne valamit kapni, akkor mindenképpen le kell ülnie. Ezt magától kötötte össze szerintem, mert először megtanítottam arra, hogy mikor kaját kap, előtte le kell ülnie és csak akkor kapja meg. Nincs ugrálás, meg kezemből tál kilökés, nyomulás a kajára. :-) Ez jó dolognak bizonyult. Mondjuk akkor se kap a miénkből, ha leül, de akkor is az a minimum.

Szóval később egy dolgot mégis megengedtem neki, nevezetesen azt, hogy ha joghurtot eszek, akkor a fedelét lenyalogathatja és a végén, mikor végeztem, akkor meg kinyalogathatja a joghurtos dobozt. :) Olyan aranyos, nagy elánnal szokta nyalogatni még akkor is ha alig van valami a dobozban.

Volt már arra is példa, hogy befejeztem a joghurt evést, de beszélgettem vagy tévéztem még és nem adtam oda azonnal Szupinak, akkor megbökött vagy elkezdett topogni, hogy adjam oda neki, mert az már az övé. :-)

Kisebb doboz esetén csak az orrát dugja be teljesen, de ha nagyobb joghurtos doboz van, akkor teljesen eltűnik benne az orra, meg a szeme is. :D Nagyon jópofa ahogy nyalogatja. Teljesen átszellemül és csak a feladatra koncentrál. :)

Miután végzett, akkor meg azt figyeltem meg, hogy "mosdik" kicsit, a melső mancsait megnyalogatja párszor. Nem tudom, hogy szoktak e ilyet csinálni a kutyák, nekem kicsit fura, de betudtuk annak, hogy mivel együtt nőttek fel a cicával, így lehet, hogy tőle leste el, hogy kaja után mosdani kell. :-D

Itt egy video egy kisebb dobozzal:

Sikerült 1-2 fotót csinálni amint egy nagyobb dobozt kap:

2012-09-02 23.14.22a.jpg

2012-09-02 23.14.34a.jpg

2012-09-02 23.14.55a.jpg

És itt egy mosakodós video is:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szupi-kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr775043460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása