HTML

Szupi

Az én kiskutyámról, aki egy gyönyörű 2 hónapos Westie szuka.

Friss topikok

  • szupi.kutya: Szia, Persze, kérdezz nyugodtan. :) Fentebb a kommentek között megvan a mail címem. :) Ági (2011.12.20. 20:20) 2. Szülinap :-D
  • happywestie: igen ilyen nálunk is szokott előfordulni. (2011.11.11. 18:17) Esti tévézés
  • szupi.kutya: Köszi, azóta megint volt nyíratva, majd hamarosan arról is rakok fel képeket. :-) (2011.06.06. 10:41) Westie-sre nyírás :-)
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Szupinak. Nagyon aranyosan néz ki, jól sikerült a kozmetika. Mari&Manó (2010.10.21. 17:24) 1 éves Szülinap
  • szupi.kutya: Szia Mari! Szupi együtt nőtt fel Marcival, azt hiszem ez volt a szerencsém. Még kölyök volt mindke... (2010.09.12. 21:33) Legjobb játszó pajtás :-)

Linkblog

A nagy ajándék

2011.09.05. 22:01 szupi.kutya

2011.04.27.

Kalandos napom volt, hogy megszerezzem Szupinak a Szuper ajándékát. :-) Történt ugyanis, hogy kaptam egy hírlevelet a blup babzsák fotelesektől, arról, hogy a raktáron lévő kutyafoteleket 50%-os áron kínálják. Nagyon megörültem neki, mert sajnos Szupi eléggé leharcolta az ágyát. Korábban már próbálkoztam egy nyereményjátékkal, ahol kutyafotelt lehetett nyerni, de sajnos nem mi nyertük. :( Viszont most felhívtam őket, hogy van-e Szupinak való méret, és volt is. :-) Jupppiiii :-)

Gyorsan kellett cselekednem, úgyhogy rögtön munka után el is mentem a boltba. Csakhogy ezek a Podmaniczki utcával párhuzamos utcában vannak, ahol ugye nem könnyű a parkolás. De még ez is megoldódott, mert pont volt egy Picurinyi hely. :-) Bementem, nagyon szép üzlet, tele babzsák fotelekkel. Olyan sokféle szín volt, hogy alig tudtam dönteni. Végül eldöntöttem, erre kiderült, hogy nem lehet kártyával fizetni, nálam meg nem volt elég kézpént. Szóval elloholtam a Nyugati postához pénzt kivenni és vissza a boltba.

Végre kezemben a csodaszép új kutya babzsák fotellel elindultam haza. :-) Megvártam Tibit és együtt adtuk oda Szupinak.

Olyan aranyos volt az én kis törpém. Mikor leraktuk a kanapé elé a babzsák fotelt, hogy nézd, mi van itt, ez a tiéd, akkor Szupi megszaglászta, felmászott rá és lefeküdt. Olyan volt, mintha tudná, hogy az övé és ennyi. :) Olyan édi volt, mi meg csak csodálkoztunk és ájuldoztunk, hogy milyen okos, és hogy tudja, hogy az övé és mire való amit odaraktunk elé. :)

Csináltam is pár képet a neves eseményről:

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szupi-kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr673205227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása