HTML

Szupi

Az én kiskutyámról, aki egy gyönyörű 2 hónapos Westie szuka.

Friss topikok

  • szupi.kutya: Szia, Persze, kérdezz nyugodtan. :) Fentebb a kommentek között megvan a mail címem. :) Ági (2011.12.20. 20:20) 2. Szülinap :-D
  • happywestie: igen ilyen nálunk is szokott előfordulni. (2011.11.11. 18:17) Esti tévézés
  • szupi.kutya: Köszi, azóta megint volt nyíratva, majd hamarosan arról is rakok fel képeket. :-) (2011.06.06. 10:41) Westie-sre nyírás :-)
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Szupinak. Nagyon aranyosan néz ki, jól sikerült a kozmetika. Mari&Manó (2010.10.21. 17:24) 1 éves Szülinap
  • szupi.kutya: Szia Mari! Szupi együtt nőtt fel Marcival, azt hiszem ez volt a szerencsém. Még kölyök volt mindke... (2010.09.12. 21:33) Legjobb játszó pajtás :-)

Linkblog

Kicsi Tavasz

2012.03.05. 17:58 szupi.kutya

 2012.02.25

Ma nagyon szép időnk volt. Otthon tevékenykedtem és délután kimentem egy kicsit a teraszra kikefélni Szupi bundáját. Nem nagyon tetszik neki, de azért hagyja. :) Nagyon kis selymes lesz a bundája, de nem tart sokáig, mert összevissza rázza meg rohangál. Meg se állt egy pillanatra sem, ha csak hagytam, rohangált össze-vissza, nagyon izgága volt. :)

 

Nagyon boldogan tudja körbe rohangálni a teraszt, mindent ellenőriz, mikor kiengedem. :-D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez meg egy fordulásból ugatás akart lenni, csak nem hangoskép! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ez a repkedős kép éppen a verebek után ugráláskor készült.

Itt pedig csakúgy örömködéssel és házőrzéssel egybekötött hepciáskodás eredménye az ugrálás. :D 

Egyik nagy kedvencem ez a kép, mikor megláttam, tudtam hogy ez lesz a mostani No1.(Aztán rájöttem, hogy van még több is! :)) Nagyon jól iskerült elkapni azt a pillanatot, mikor még mind a 4 mancsa a levegőben van! :D Nagy rohangálás volt, mert a kert felől feltűnt a szomszéd fekete cicája, az utca felől pedig folyton elment valaki, akit szintén meg kellett ugatni. :D

Mikor elfáradt, pihent egy kicsit, de akkor is élénken figyelt és mikor meghallott vagy meglátott valamit, akkor úgy pattant fel a helyéről, mintha puskából lőtték volna ki. :)

Kell a pihi, mert nem lehet bírni egész nap a rohangálást sem. Így is lógott már a nyelve! :D 

Később úgy gondoltam bemegyünk kicsit, mert ideje csillapítani szomjunkat. Szup-Szup percekig csak lefetyelt! Lüb-lüb-nyel, lüb-lüb-nyel,... :D 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Nyertem a cicának! egy házikót, amit megmutattam neki, de nem nagyon díjazta. Kicsit félt tőle, úgyhogy bedobtam a folyosóra. (Később majd megbarátkozik vele!) Tehát ott volt a folyosón mikor bementünk és "kiabált", hogy Gyere, nézz meg, bújj be! :) erre Szupinak megtetszett és belemászott. :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nemsokára meghallott valamit odakintről, így ismét rohanás volt kifelé.

Elkezdett fújni a szél és nagyon viccesen nézett ki ahogy borzolta Szupi budáját.

Csináltam egy párat, de ez a 2 adta vissza a legjobban a nagy szelet.

Este már csak az alvás volt, meg a pihi az ágyon, a kényelemben. :D

A végére pedig a nagy kedvenc! :D Itt olyan, mint egy... Nemis tudom milyen, de nagyon édi-bédi! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szupi-kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr314290943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása