HTML

Szupi

Az én kiskutyámról, aki egy gyönyörű 2 hónapos Westie szuka.

Friss topikok

  • szupi.kutya: Szia, Persze, kérdezz nyugodtan. :) Fentebb a kommentek között megvan a mail címem. :) Ági (2011.12.20. 20:20) 2. Szülinap :-D
  • happywestie: igen ilyen nálunk is szokott előfordulni. (2011.11.11. 18:17) Esti tévézés
  • szupi.kutya: Köszi, azóta megint volt nyíratva, majd hamarosan arról is rakok fel képeket. :-) (2011.06.06. 10:41) Westie-sre nyírás :-)
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Szupinak. Nagyon aranyosan néz ki, jól sikerült a kozmetika. Mari&Manó (2010.10.21. 17:24) 1 éves Szülinap
  • szupi.kutya: Szia Mari! Szupi együtt nőtt fel Marcival, azt hiszem ez volt a szerencsém. Még kölyök volt mindke... (2010.09.12. 21:33) Legjobb játszó pajtás :-)

Linkblog

Karácsony

2012.01.07. 00:39 szupi.kutya

2011.12.25-26.

Idén karácsonykor is pár napra elmentünk a szüleimhez. Megajándékoztuk egymást és a hugitól egy nagyon ari kis ajándékot kaptam. :-)) Azt hiszem a képek magukért beszélnek. :-))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Két érdekesség történt az ünnepek alatt. :-)

Egyik, hogy karácsony előtt is már pár napot szabin voltam és a 2 ünnep között is végig. Szóval elvileg sokat voltam/voltunk Szupival, de ő mégis szeretethiányos volt kicsit. Ugyanis sokszor csinálta azt hogy mikor a konyhában tettem vettem, odajött és elkezdett felfelé ugrálni rám. Mikor kérdeztem, hogy "Mi a baj?, mutatsd meg!" akkor meg nem csinált semmit, csak megint ugrált. Aztán meg állandóan a fenekemben volt. Mikor kicsit leültem pihenni, tévézni vagy olvasni, akkor rögtön felugrott és odafészkelte magát az ölembe. :-)) Pedig már régóta alig fér el benne. Olyan kis édipofi volt. Szerintem egyszerűen csak hiányolta a kis megszokott estéket, mikor kaja után kicsit játszunk és aztán tévénézés közben az ölembe telepszik és pihen. :-) Mikor erre rájöttem, kicsit többet próbáltam vele foglalkozni és úgy már okésok voltunk.

A másik dolgot pedig szintén az ő kis megszokott napirendjének a megzavarása okozta. Ugyanis már a 2 ünnep között jelentkezett az a mellékhatása az állandó otthon létünknek, hogy Szupi ahol éppen volt, ott lefeküdt és szinte azonnal aludt is. :) Olyan aranyos volt, mikor felugrik az ágyra és szinte ott helyben eldobja magát és már alszik is. Gondolom nincs hozzászokva, hogy egész nap ébren legyen. Mikor munkában vagyunk akkor leginkább egész nap alszik, csak este van ébren, amíg el nem megyünk aludni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szupi-kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr683525513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása