HTML

Szupi

Az én kiskutyámról, aki egy gyönyörű 2 hónapos Westie szuka.

Friss topikok

  • szupi.kutya: Szia, Persze, kérdezz nyugodtan. :) Fentebb a kommentek között megvan a mail címem. :) Ági (2011.12.20. 20:20) 2. Szülinap :-D
  • happywestie: igen ilyen nálunk is szokott előfordulni. (2011.11.11. 18:17) Esti tévézés
  • szupi.kutya: Köszi, azóta megint volt nyíratva, majd hamarosan arról is rakok fel képeket. :-) (2011.06.06. 10:41) Westie-sre nyírás :-)
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Szupinak. Nagyon aranyosan néz ki, jól sikerült a kozmetika. Mari&Manó (2010.10.21. 17:24) 1 éves Szülinap
  • szupi.kutya: Szia Mari! Szupi együtt nőtt fel Marcival, azt hiszem ez volt a szerencsém. Még kölyök volt mindke... (2010.09.12. 21:33) Legjobb játszó pajtás :-)

Linkblog

Az én nagyon okos kutyulim :-D

2011.09.12. 17:30 szupi.kutya

 2011.06.

 

Már nem tudom pontosan, hogy mikor történt, de nagyon aranyos kis story. :) Szupi egyik este többször is bebóklászott a fürdőbe, pedig sose szokott. Nagy füllapítás volt, mikor észrevette, hogy észrevettem és ki is jött. Bementem, megnéztem hogy mégis mi lehet ott, valami szagot érez talán, el se tudtam képzelni, hogy mi tetszik ott neki. Aztán később láttam rajta, hogy akar valamit, úgyhogy elhangzott a bűvös mondat: "Mit szeretnél? Mutatsd meg!", erre Szup-Szup beszaladt a fürdőszobába a csap elé nagy tánc közepedte, de a gazdi sajnos nem értette, hogy mit akar. :-( Ettől kicsit elszontyolodott. Aztán mintha felkapcsolták volna azt a bizonyos kislámpát, rájöttem, hogy lehet nincs vize a kutyának! Mentem a vizes tálkája felé és látszott Szupin, hogy nagyon megörült, mert látta, hogy rájöttem, mit akar. :) Felvettem a tálkát és mentem visszafelé és azon a 10 lépésen 5ször körbeugrált és ujjongott, hogy végre fog kapni vizet. Szegénykém! Ő már régen próbálta jelezni, hogy mit akar, csak én nem voltam elég ügyes, hogy rájöjjek. Egyébként pedig mindig a fürdőszobából szoktam neki vizet adni, úgyhogy azért ment mindig oda és vitt is oda. :) :) Hát nem okos az én kis kutyulim? :) :)

Azelőtt is működött már az a dolog, hogyha feltettem a bűvös kérdést, akkor Szupi boldogan szaladt a bejárati ajtó felé vagy a konyhába a kajás szekrény elé vagy ilyesmi. Mindig tényleg meg is mutatja, hogy mit szeretne. :-D 

 

A végére pedig egy okos nézéses kép. :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szupi-kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr173221220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása