HTML

Szupi

Az én kiskutyámról, aki egy gyönyörű 2 hónapos Westie szuka.

Friss topikok

  • szupi.kutya: Szia, Persze, kérdezz nyugodtan. :) Fentebb a kommentek között megvan a mail címem. :) Ági (2011.12.20. 20:20) 2. Szülinap :-D
  • happywestie: igen ilyen nálunk is szokott előfordulni. (2011.11.11. 18:17) Esti tévézés
  • szupi.kutya: Köszi, azóta megint volt nyíratva, majd hamarosan arról is rakok fel képeket. :-) (2011.06.06. 10:41) Westie-sre nyírás :-)
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Szupinak. Nagyon aranyosan néz ki, jól sikerült a kozmetika. Mari&Manó (2010.10.21. 17:24) 1 éves Szülinap
  • szupi.kutya: Szia Mari! Szupi együtt nőtt fel Marcival, azt hiszem ez volt a szerencsém. Még kölyök volt mindke... (2010.09.12. 21:33) Legjobb játszó pajtás :-)

Linkblog

Bolházás...

2010.08.31. 15:36 szupi.kutya

kb 2010.08.16

Sajnos elutazásunk előtt még meg kellett küzdenünk az élősködőkkel is... :-( 1,5 héttel előtte még nemis vettem észre semmit, csak mintha kicsit többet vakarózott volna. Aztán egyik nap a pólómon volt vmi pici bogárka és mikor el akartam venni onnan, elugrott. Nemis tulajdonítottam neki különösebb figyelmet. Aztán hétvégén már különös csípéseket vettem észre a hasamon és a combomon ja és vakaróztam is és akkor már összeraktam a puzzle kis darabkáit és rájöttem, hogy Szupi bolhás. :-(( Ekkor már intenzíven vakaródzott és elkezdtem figyelni is. Hétvégén már láttam is benne bolhát és mindig mikor vakaródzott, megnéztem hátha megtalálom a bolhát és ki is szedtem 3at belőle. Vas este becsepegtettem Frontline-val és hétfő estére jelentős csökkenést tapasztaltam. :-) Kifésültem a bundáját többször is a nap folyamán és kijött belőle mindenféle pici fekete pötty, ami bolha kaki és még egy élő bolha is kijött. :-))

Kicsit megnyugodtam és azt gondoltam, hogy használt a bolha írtó és már csak ki kell mosni a fekhelyét, a játékait és a türcsieit. De 1-2 nap után még mindig nagyon vakaródzott és még találtam is benne, pedig a bolhaírtóra az volt írva, hogy 24 óra alatt megöli a bolhákat. Felhívtam az állatdokit, ő meg azt mondta, hogy menjek be a rendelőjébe és ad másik bolhaírtót, mert a Frontline nem elég hatásos és immunis is lesz rá a bolha. Szerdán tehát ezzel az új csodaszerrel csepegtettem be és csüt-re már sztem nemis volt benne semmi. :-)) Hugi azt mondta, hogy csak tiszta, jószagú és bolhamentes kutyára hajlandó vigyázni, úgyhogy még hátra volt a fürdetés.

 

 

Nagyon nem tetszett Szup-Szupnak a dolog, olyan kis ártatlan fejet vágott és nyalogatta a kezemet, hogy ő nem volt rossz, csak ne csináljam ezt... :-( Szerencsére elég jól ment azért a dolog és csak kicsit akart megszökni, de én meg jól nem hagytam. :-) A szárítás volt kicsit neccesebb, de alacsony fokozaton tök jól viselte a szárító hangját is.

És íme a tiszta, jószagú és bolhamentes kutyus! :-D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szupi-kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr212261883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása