HTML

Szupi

Az én kiskutyámról, aki egy gyönyörű 2 hónapos Westie szuka.

Friss topikok

  • szupi.kutya: Szia, Persze, kérdezz nyugodtan. :) Fentebb a kommentek között megvan a mail címem. :) Ági (2011.12.20. 20:20) 2. Szülinap :-D
  • happywestie: igen ilyen nálunk is szokott előfordulni. (2011.11.11. 18:17) Esti tévézés
  • szupi.kutya: Köszi, azóta megint volt nyíratva, majd hamarosan arról is rakok fel képeket. :-) (2011.06.06. 10:41) Westie-sre nyírás :-)
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Szupinak. Nagyon aranyosan néz ki, jól sikerült a kozmetika. Mari&Manó (2010.10.21. 17:24) 1 éves Szülinap
  • szupi.kutya: Szia Mari! Szupi együtt nőtt fel Marcival, azt hiszem ez volt a szerencsém. Még kölyök volt mindke... (2010.09.12. 21:33) Legjobb játszó pajtás :-)

Linkblog

Hám vásárlás

2013.01.02. 15:21 szupi.kutya

2012.08.10.

Sokat gondolkoztam azon, hogy most vegyek Szupinak hámot vagy ne. Annak idején mikor még csak készültünk arra, hogy Szup-Szupit elhozzuk, akkor azt tanácsolták több üzletben is, hogy kölyök kutyának semmiképp ne vegyünk hámot, mert még fejlődés alatt van a csontozata és nehogy elhúzza a hám. 

Most hogy már felnőtt kutyusok vagyunk, megint elgondolkoztam azon, hogy kéne egy hám. :-)) Bementem megint 1-2 helyre, hogy szétnézzek kicsit, aztán azt mondták az eladók, hogy az a legjobb, ha beviszem Szupit is, mert akkor fel is lehet rá próbálni és tuti jó méretet veszek. így történt hát, hogy 2 hete szombaton úgy döntöttem, elmegyünk hámot venni. Felkerekedtünk és bementünk az egyik üzletbe. Szupi nagyon jól érezte magát a sok sok kaja meg finomságok között. :-D Megnéztük a választékot és még segítséget is kaptunk, de a végén mégis hám nélkül hagytuk el a boltot. :-(( Nem volt szimpi az eladó sem, meg nemis volt olyan hám, amit akartam és kinéztem korábban. Az eladó egyébként most is azt mondta, hogy ne vegyek neki hámot, de nem volt semmi értelmes magyarázata.

2 hét múlva megint ott motoszkált a fejemben a gondolat, hogy kellene Szup-Szupinak venni egy hámot. :-)) Most viszont úgy döntöttem, hogy nem kérem ki csak egy kutyás ismerős véleményét és elmegyek hámot venni. Az ismerős azt mondta, hogy nyugodtan vegyek neki, nem fog ártani. Elmentem és végülis eldöntöttem, hogyha lesz olyan ami tetszik, akkor megveszem, ha nem akkor meg így jártam. :-)) Most is volt segítőkész eladó, de mivel úgy mentem oda hozzá, hogy ebből a hámból milyen méret kell szerinte egy Westie-re, így már nem mondta, hogy szerinte nem való hám a kutyusnak. :D Segített és a számomra tetsző hámból vettem is egyet Szupinak! Tádádádáááááám:

2012-08-10 20.17.21a.jpg

2012-08-15 19.32.56a.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szupi-kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr484923629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása