HTML

Szupi

Az én kiskutyámról, aki egy gyönyörű 2 hónapos Westie szuka.

Friss topikok

  • szupi.kutya: Szia, Persze, kérdezz nyugodtan. :) Fentebb a kommentek között megvan a mail címem. :) Ági (2011.12.20. 20:20) 2. Szülinap :-D
  • happywestie: igen ilyen nálunk is szokott előfordulni. (2011.11.11. 18:17) Esti tévézés
  • szupi.kutya: Köszi, azóta megint volt nyíratva, majd hamarosan arról is rakok fel képeket. :-) (2011.06.06. 10:41) Westie-sre nyírás :-)
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Szupinak. Nagyon aranyosan néz ki, jól sikerült a kozmetika. Mari&Manó (2010.10.21. 17:24) 1 éves Szülinap
  • szupi.kutya: Szia Mari! Szupi együtt nőtt fel Marcival, azt hiszem ez volt a szerencsém. Még kölyök volt mindke... (2010.09.12. 21:33) Legjobb játszó pajtás :-)

Linkblog

Szilveszter

2012.01.07. 01:55 szupi.kutya

2011.12.31.

Úgy alakult, hogy itthon szilvesztereztünk és kiváncsi voltam, hogy Szupi hogy reagál a tüzijátékra meg a petárdázásra. Már kb 6 körül el is kezdték lődözni. Én imádom a tüzijátékokat úgyhogy többször is kimentem a teraszra megnézni. Szupit már korábban behívtam, hogy ne féljen a durrogásoktól, de mikor én kiszaladtam, akkor ő volt az első aki kirohant a lábam mellett és vadul ugatta a tüzijátékot. :-)) :-)) Egyáltalán nem félt, csak ugatott, meg pattogott ugatás közben, ahogy szokott. :-) Egyszer megpróbálom lefotózni, mert nagyon mókás. :)

Itt már nagy figyelésben volt, mert már kezdték a petárdázást meg a durrogtatást.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szupi-kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr463525560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása