HTML

Szupi

Az én kiskutyámról, aki egy gyönyörű 2 hónapos Westie szuka.

Friss topikok

  • szupi.kutya: Szia, Persze, kérdezz nyugodtan. :) Fentebb a kommentek között megvan a mail címem. :) Ági (2011.12.20. 20:20) 2. Szülinap :-D
  • happywestie: igen ilyen nálunk is szokott előfordulni. (2011.11.11. 18:17) Esti tévézés
  • szupi.kutya: Köszi, azóta megint volt nyíratva, majd hamarosan arról is rakok fel képeket. :-) (2011.06.06. 10:41) Westie-sre nyírás :-)
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Szupinak. Nagyon aranyosan néz ki, jól sikerült a kozmetika. Mari&Manó (2010.10.21. 17:24) 1 éves Szülinap
  • szupi.kutya: Szia Mari! Szupi együtt nőtt fel Marcival, azt hiszem ez volt a szerencsém. Még kölyök volt mindke... (2010.09.12. 21:33) Legjobb játszó pajtás :-)

Linkblog

2. Szülinap :-D

2011.11.05. 12:57 szupi.kutya

 2011.10.14

 Előző nap reggel jutott csak eszembe, hogy Szup-Szupinak holnap van a Szupinapja, akarom mondani a Szülinapja. :-)) Mivel sajna az autómat be kellett adni némi szervízre, ezért tegnap vettem neki ajit. :) Betértem a Fressnapfba hogy vegyek valami új rágókát meg finomságot. Sokáig mászkáltam, nézelődtem, tanakodtam, mire rátaláltam erre:

Talán ennyiből is látszik, hogy egy olyan kötél rágóka, aminek a közepén még egy teniszlabda is át van fűzve. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ünnepélyesen odaadtuk neki a Szülinapján és kapott mellé pár konzerves kaját is. Nagyon kis okos volt most is, mert mikor elővettem a 4 dobozkát és letettem elé, csak úgy hülyeségből megkérdeztem, hogy melyiket szeretnéd? Erre ő meg végigszagolta mindet és a végén visszatért 1hez (kvázi "rábökött" :-D). Nagyon el voltunk csodálkozva, hogy hogy megértette, mit akarok és annyira a pillanat hatása alatt voltunk, hogy már elkezdett ugrálni rám, hogy mostmár add azt a kaját, de gyorsan! :)) 

Kaja után folytatódott a játék az újdonsült rágókával. Le se akarta tenni, vagy másfél órát megállás nélkül rágta, húzta-nyúzta. :D Hozta oda nekünk is, hogy dobjuk el, meg játszunk húzd meg ereszd meget. :)

Íme pár kép arról a másfél óráról!

Nem mellesleg szerintem az utolsó előtti kép zseniális. :) Minden idegszála a rágókára koncentrál.




 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szupi-kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr203355704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bonnie10 2011.11.05. 23:18:46

Szia,
Adri vagyok Boni gazdija, (Szupi tesójának a gazdija) tudsz nekem küldeni egy elérhetőséget ahova tudok neked egy levelet írni? lenne egy kérdésem, ha lehetséges.
(az én mailem:kiss.adrienn85@freemial.hu)
köszi

szupi.kutya 2011.11.08. 21:11:40

Szia,

Írtam a megadott mail címre. :-)
Kérdezz bátran! Remélem nincs baj.

Ági & Szupi

Bettus1025 2011.12.02. 11:56:43

Véletlenül találtam a blogodra, de nagyon tetszik. Nemrég kaptam a szülinapomra egy 2 hónapos westie kiskutyát, ugyhogy azthiszem rendszeres látogatója leszek a blogodnak!:)

szupi.kutya 2011.12.02. 13:50:12

@Bettus1025:
Szia,

Örülök, hogy tetszik a blog. Sok örömöt kívánok a kutyushoz! :)
Küldj róla képet ha tudsz, kiváncsi vagyok rá. :)

Ági

Bettus1025 2011.12.06. 10:31:39

Szia!
Csináltam már róla sok képet, mutatok szívesen!:) Hova küldhetem?

szupi.kutya 2011.12.07. 10:27:30

Szia,

agi.smart@gmail.com -ra küldd légyszi. :) Várom!

Köszi,
Ági & Szupi

Amster 2011.12.08. 17:56:37

Szia!

Nagyon szépek vagytok és gratulálok!:)
Mi is most válunk westie tulajdonossá karácsonykor érkezik az új családtag:)
Láttuk a képeket és szeretném megkérdezni hogy hol vásároltátok a "szoba kennelt"?
Mi is szeretnénk kialakítani neki egy kis elkerített részt.

köszönöm előre is:
Dóra

szupi.kutya 2011.12.09. 11:55:07

Szia!

Köszönjük. Mi is 2 éve ilyenkor hoztuk el a mi kis kutyulinkat. :)
A "kennelt" egy fressnapf-ban vettük, egyszerű nyúlketrecnek árulják. :) Nagyon jó szolgálatot tett.

Ági & Szupi

Amster 2011.12.20. 17:28:51

Szia!

nagyon köszönöm, sikerült is beszerezni így már kész is Dió helye 23.-án birtokba is veheti :)
Ha nem terhellek lehet még pár kérdésem privát-ban?

Boldog Karácsonyt Kívánunk!

nagyon köszönöm,
Dóra és Dió

szupi.kutya 2011.12.20. 20:20:18

Szia,

Persze, kérdezz nyugodtan. :) Fentebb a kommentek között megvan a mail címem. :)

Ági
süti beállítások módosítása