HTML

Szupi

Az én kiskutyámról, aki egy gyönyörű 2 hónapos Westie szuka.

Friss topikok

  • szupi.kutya: Szia, Persze, kérdezz nyugodtan. :) Fentebb a kommentek között megvan a mail címem. :) Ági (2011.12.20. 20:20) 2. Szülinap :-D
  • happywestie: igen ilyen nálunk is szokott előfordulni. (2011.11.11. 18:17) Esti tévézés
  • szupi.kutya: Köszi, azóta megint volt nyíratva, majd hamarosan arról is rakok fel képeket. :-) (2011.06.06. 10:41) Westie-sre nyírás :-)
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Szupinak. Nagyon aranyosan néz ki, jól sikerült a kozmetika. Mari&Manó (2010.10.21. 17:24) 1 éves Szülinap
  • szupi.kutya: Szia Mari! Szupi együtt nőtt fel Marcival, azt hiszem ez volt a szerencsém. Még kölyök volt mindke... (2010.09.12. 21:33) Legjobb játszó pajtás :-)

Linkblog

Nyaralás :-)

2011.10.18. 17:27 szupi.kutya

2011.07.29-08.13.

Szupit elvittük szüleimhez, hogy vigyázzanak rá, ameddig mi nyaralunk. :) Úgy sajnálom mindig, mikor ilyenkor otthagyjuk. 1 hetet nyaraltunk és nem tudtunk rögtön értemenni mikor hazajöttünk, így 2 hetet volt náluk. Nagyon rossz volt, mikor hazamentem a munkából és Szupi nem volt otthon. :( Nem láttam a kis gomb szemeit, meg a kis csini popiját és azt a kis okos buksiját sem. 

Apuék viszont lelkesek voltak és nagyon imádták, hogy Szup-Szup ott van náluk. :) Minden nap nagy séták voltak, meg aztán játék is. Bár volt olyan is, hogy esett az eső, akkor gondolom nem voltak olyan lelkesek. :) Mikor felmentek 1-1 esős séta után, akkor mindig lemosták először a mancsait, és utána mehetett akárhova. :) Hugi minden nap kifésülte a bundáját is, úgyhogy meg is dícsérte a kutyakozmetikus, mikor legközelebb vittem. 

Most meglátták azt is, hogy mi van akkor, ha huzamosabb ideig van náluk a kutya. :) Apu még mindig azt mondja, hogyha lesznek Szupinak kölykei, akkor nekik kell egy, de anyu már nem annyira lelkes. :) 

A lelkükre kötöttem, hogy ne adjanak a kutyának semmit sem, ha kunyerál, mert akkor teljesen elrontják. Elmeséltem nekik részletesen, hogy hiába aranyos meg nagyon bánatosan tud nézni a kis gomb szemeivel, de azért van a jutalom falat amit vittem, hogy abból adjanak, mert az való neki. Most úgy éreztem, hogy meg is fogják fogadni, és szerintem sikerült is betartani, mert mikor hazahoztuk akkor nem volt olyan kunyizós, mint egyik korábbi alkalommal. :)

Egyik nap volt egy kis ijedelem, mert mikor felmentek egy hosszú sétából, akkor Szupi olyan kapkodósan vette a levegőt, és nem tudták, hogy most meg akar fulladni vagy csak jobban kifárasztották mint kellett volna. :) Felhívtak és megnyugtattam őket, hogy nincsen baj, pár perc és elmúlik. Valószínüleg kellene egy kis vizet adni neki a séta közben vagy lehet egy hám kellene, mert a nyakörv nagyon húzza a nyakát.

Ezt leszámítva minden rendben volt. :) 

Majd keresek ide képet ami az ottléte alatt készült. :)

Találtam is egyet:

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szupi-kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr663312296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása